Wow! Finally Iam Here ;)

in , by YatieOwner, Tuesday, December 22, 2015
Holla fellas! Berapa hari tak update blog ni? Hehe. Tak la sampai tak update pun kan. Kalau korang perasan pun, template blog ni pun bertukar juga. Nak kata aku tak de kat sini, sebenarnya ada je ;P

Cuma cumanya....a little bit busy few months ni. As korang tahu, aku busy pindah rumah. Tak lama juga lepas tu bos aka pengarah aku nak bersara. Oh. While i'm writing this entry, seriously aku kat dalam tandas. Muahahaha. Nope. Kiddinglah. Gurau je.

Hehe. Oh back semula. Pengarah aku bersara and of course sangat-sangat busy dengan kerja-kerja yang tertangguh...sebab...sebab...my en. bos da bising, even dia pergi lawatan sambil belajar dekat koreaaaa for two weeks hari tu, but still juga sound directly by email, buat itu ini. I'm just like 'wow' apakah en. Bos?! Hahaha. So yaaa. I'm seriously seriously busy! Oh no! That mean no blog untuk aku fokus siapkan kerja! Hurm. Ok tak la kejam sangatkan.

But yeah horey! Finally finally finally all my kerja tertangguh done! Fuh. Lap peluh. Huhu. Mampu tersenyum. Mampu tarik nafas lega. Mampu segalanya sampai aku boleh da nak makeover bilik sewa aku. Muahahaha. 

Wow! Finally Iam Here ;)
One of job aku yang da selesai! Fuh lap peluh ;)

Banyak benda nak strory dekat sini. Rindu nak membebel again. Rindu nak blog walking. Rindu nak balas komen yang bersepah-sepah. Esok inshaAllah aku bebel lagi ye. Hehehe. Best je nak taip banyak idea lah ni, en. Suami da panggil masuk tido. Erk. Haruslah tido. Hehe. Good nite and yaaa. Belanja korang satu gambar! Muahciked. Gatai pula. Hahaha ;)

Wow! Finally Iam Here ;)
Oh maigad! why so hensem! Good nite ;P

Toodles ;)
SHARE 6 comments

Add your comment

  1. banyaknya paper sis, kena baca ke buat apa tu.... btw u r workaholic... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena buat cutting news paper dear. then letak dalam fail. for rujukan jika diperlukan ;)sangat workaholic kan :D

      Delete
  2. lega kan kerja dah siap..boleh tido dengan tenang..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. hahaha. da boleh berjimba-jimba update cik belog :D

      Delete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS