Pengorbanan

in , by YatieOwner, Thursday, September 24, 2015
bila sebut tentang pengorbanan. banyak benda aku nak cakap. tapi pengorbanan yang satu ni banyak buat aku belajar dan berfikir dan apa yang aku harapkan moga pengorbanan aku berbaloi. dan hingga kini juga aku masih cuba untuk belajar, dan terus belajar.

hati, perasaan. ya. aku rasa aku banyak berkorban dengannya. aku utamakan perasaan orang lain lebih dari perasaan aku sendiri. pernah aku cuba buang perasaan untuk tidak pentingkan dan tidak memperdulikan perasaan orang lain, namun aku tetap aku. aku tetap tidak boleh menjadi orang lain bila melibatkan hati dan perasaan.

disakiti? aku redha. aku terima andai orang lain ok. aku akan cuba pujuk hati dan perasaan aku. aku tahu kemampuan aku. jangan risau. namun. apa yang aku harapkan adalah. semoga pengorbanan hati dan perasaan aku ini berbaloi. 

Pengorbanan

me. manusia biasa yang tidak sempurna mana tapi sentiasa inginkan kesempurnaan dalam bersederhanaan ;)

aku tidak ingin mencari musuh. tidak ingin mencari masalah sebab aku hanya inginkan ketenangan. aku juga berharap semua orang juga begitu. 

toodles. 
SHARE 2 comments

Add your comment

  1. Replies
    1. Selamat Hari Raya Aidiladha sama awak :)
      terima kasih ya singgah blog PG :)

      Delete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS