tajuk memang tak boleh blah kan. suka letak tajuk panjang-panjang sekarang ni. biar korang tahu dan lebih detail apa benda yang aku melalut dalam blog ni. hehe. tak de la. gurau sahaja. 

back to tajuk atas tu. tahu tak korang, kelebihan dekat situ. ar. aku pernah tersenarai dalam bloglist blogger mia liana. aku panggil akak. respect sikit. meh baca sikit kelebihan yang aku dapat.

Kelebihan Tersenarai Dalam URL Bloglist Blogger Mia Liana

  • Pengunjung Bertambah. Dalam senarai bloglist kak mia tu, tak banyak blog yang kak mia letak tau. Dalam 20 bloglist sahaja. Apa kelebihan yang kita dapat jika tersenarai? Sudah pasti, blog kita akan didatangi oleh para pembaca blog kak mia sama. InshaAllah. Itu pandangan aku. Blog kita sentiasa ada pengunjung. Menarik kan :)
  • Trafik Blog Naik?. For me, Yes. Memang aku perasan dekat situ. Dalam sehari, boleh capai 100 pengunjung juga tau. 
  • Follower Blog Bertambah. Ya. Bertambah jugalah. Aku tak perasan. Tapi syukur alhamdulillah. Bagi blogger yang sudi mengikuti blog PG ni, thanks so much PG ucapkan. Honest, tak banyak benda yang PG share. Selalunya entri GA yang banyak sekarang ni. hehe. Maaf erk.
so. aku rasa. 3 benda tu sahaja kot yang korang patut tahu, why korang patut teruja like aku sekiranya tersenarai dalam bloglist blogger kak mia liana. banyak lagi kelebihan sebenarnya. aku nak korang sendiri merasai. bagaimana? kenalah rajin ziarah blog kak mia k. kak mia serius, rajin buat segmen url bloglist ni. dan yang best is, segmen bloglist kalau berlangsung dalam masa sebulan, ar ambek, dalam masa sebulan la blog korang duduk dengan senang hati dalam tu. hehe. semoga bermanfaat :)

toodles!
SHARE 1 comment

Add your comment

  1. wahh terbaik tu.. www.datoksirkronik.blogspot.my

    ReplyDelete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS