Bersangka Baiklah

in , by YatieOwner, Tuesday, May 05, 2015
honestly. bab kerja, aku memang jenis yang suka siapkan sesegera mana mungkin even ada halangan atau depan mata aku ada lisa surihani sekali pun. aku akan cuba tetap akan cuba selesaikan kerja aku tanpa tangguhan yang melampau sampai naik darah tinggi.

tapi aku tak faham jenis manusia yang suka tangguh-tangguh kerja yang bila-bila masa boleh beranak anak sedara mara cik siti (tikus) atas meja atau bawah meja.

paling aku tak suka bila mana juga part aku nak siapkan kerja, tersangkut paut dengan orang lain dan orang lain melengah-lengah masa aku tanpa ada rasa bersalah sedikit pun. aku bukan nak kacau masa korang nak buat apa depan PC. tak. aku tak kacau korang punya masa yang korang tak reti nak menilai dengan main COC pun. tak. aku cuma nak apa benda yang aku nak, korang just bagi dengan tanpa perlu aku nak sindir-sindir bagai dekat korang. tanpa aku rasa nak meminta-minta macam peminta sedekah. tak. tapi aku tak faham, ada segelintir manusia macam ni yang suka berlengah-lengah.

Bersangka Baiklah

aku tengah mencubanya Ya Allah. bantu aku please T_T

adakah aku yang patut bersangka baik sekarang ni? for those people yang macam ni, pergi jahanam dengan hidup korang. aku bukan cakap sebab aku mampu bertahan untuk sekali dua dan sehari dua. tak. tapi aku bercakap sebab aku da cukup bertahan untuk berapa kali punya tahun dan apabila audit ms-iso datang mengadap!

sekian.
toodles.
SHARE 1 comment

Add your comment

  1. satu perkongsian yang baik. kita perlu bersangka baik terhadap seseorang. jangan terlalu cepat membuat keputusan dan menuduh orang sesuka hati,. cba siasat dahulu dan tahu perkara sebnar. so, bersangka baik la agar hubungan itu terjaga.

    ReplyDelete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS